Palautusohjeet
Tuotteilla on 30 päivän maksuton palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja mahdolliset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake. Mikäli palautuslomake puuttuu tai on virheellinen, palautuksesi käsittely saattaa viivästyä. Palauta tuotteet sen kuljetusliikkeen kautta, josta tilaus on alunperin toimitettu. Palautuslomakkeen voit myös tulostaa itse: tulosta Postin palautuslomake tästä tai DB Schenkerin palautuslomake tästä.
Jos sinulla on kysyttävää palauttamiseen liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteet tulee palauttaa alla olevaan osoitteeseen. Myymälät eivät voi vastaanottaa verkkokaupan palautuksia eikä verkkokaupasta voida hyvittää myymälöistä ostettuja tuotteita.
Pakkaa palautettava tuote alkuperäiseen pakkaukseen, jos mahdollista.
Posti
Kirjoita osoitteeksi:
ASIAKASPALAUTUS / Lankamaailma verkkokauppa
Kylänvanhimmantie 29
00640 Helsinki
ja vie lähetys postitoimipaikkaan. Postin asiakaspalautustunnus on 605240. Palautamme rahat tilillesi, kun olemme käsitelleet palautuksen.
Älä lähetä palautustasi postiennakolla, emme lunasta niitä.
Paketin Postista noutamatta jättäminen ei ole palauttamista.
DB Schenker
Palauta tuotteet pakattuna DB Schenkerin noutopisteeseen. Alkuperäisessä pakkauksessa ollut kollitarra tai lähetystunnus kannattaa ottaa mukaan, sillä samaa koodia käytetään palautuksessa.
Vaihto
Verkkokaupassamme ei ole käytössä vaihtoa. Sinun tulee palauttaa asiakaspalautuksena tuotteet, joita et halua ja tilata haluamasi tuotteet tilalle.
Reklamaatiot
Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, tuote on virheellinen tai vahingoittunut kuljetuksessa, ilmoita asiasta välittömästi asiakaspalveluumme. Viallinen tuote korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote. Lähetämme korvaavan tuotteen, kun olemme todenneet virheen. Knitpro-tuotteilla on vuoden takuu koskien valmistusvirheitä, katso takuuehdot tästä.